Stan!

Har varit på stan med camilla, hittade typ ingenting förutom en jacka till fanny.
Ha ha alltid är det nått man hittar till busungen.
Köpte den inte nu för jag vill att hon provar den först.
Mathias är ute hos sina föräldrar och fixar med bilen, mycket han vill göra på den :P
Tycker han det är skoj så får han väl hålla på<3
Han tog med fanny för det är ju roligare för henne att vara där och leka än att vara med mamma på shoppingrunda ;)
Nu ska jag njuta av lugnet!
Sen när min lilla vilde är hemma igen ska vi gå till parken.

Några tjejer på jobbet ska käka och dricak lite till kvällen, dom fråga om jag ville vara med?
klart att jag ville men jobbar tidigt i morgon plus att jag är hemma själv med Fanny ikväll eftersom mathias jobbar... :(
Så får bli nästa gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0