Tråkiga sönda...

Vet inte varför men jag har ALLTID tyckt att söndagen är en sån otroligt tråkig dag!!
Vet inte vad vi ska hitta på i dag men min far och Moa skulle komma förbi och sen skulle brorsan dyka upp.
Blir väl en promendad eller nått(måste ju röra på mig hehe;P)
Är sol ute men så himla blåsigt, man tror det ska vara varmt men det är det inte!!
Älsklingen drog i väg till sina föräldrar för att börja med Fannys säng, den ska ju slipas och målas :)
Funderade på om pappa skulle släppa av mig där ute(hos svärföräldrarna) när han åker hem??
Men vi får se hur jag gör.
Måste ju handla och göra mat sen oxå

                                                          DAGENS MENY

 
            
Bakad potatis med räk /rom röra eller creamfresch blandat  med ädelost röra.
                                               Sommar sallad med feta ost.
                                                        Bröd och god dryck.



Nu ska jag käka frukost :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0