Torsdag kväll!

När jag kom hem från jobbet möttes jag av en ynklig liten tjej, hon vart genast mammig och klängig.
Hon har haft 40 grader i dag oxå :(
För stunden är hon ganska pigg och ligger på golvet och brottas med sin far<3
Var nog panodilen som hjälpte.
Vi har nyss haft främmande av mormor, börje och Niklas dom kom förbi  med påskägg till Fanny.
Och självklart fick Fanny vara en liten påskärring :D Hon var så sjukt söt<3
Ska ju jobba kväll i morgon så jag hoppas jag håller mig frisk, känner mig lite lurig i kroppen om jag ska vara ärlig :(
Nu blir det en lugn kväll (med en förhoppningsvis sovande fanny)  massa mys och en bra film med min älskling<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0