sjuklingen



Vart en liten vända med min far, men märkte efter en stund att allt inte var som det skulle med fanny.
Mammig och gnällig men inge varm...
Det första vi gjorde när vi kom innanför dörren var att ta tempen som stannade på 40 grader.
Hon får aldrig vara frisk min snuttis :(
Försökte få i henne lite mat men hon ville bara kolla på barnprogram, så medans hon satt och kikade på det bytta jag gardiner i både köket och vardagsrummet,  bytte även till nya vaxduken jag köppte på rusta.
Kan säga att jag är nöjd för stunden( med duken) men det är en annan jag spanat in ;P
Fanny har då druckit mycket saft i dag och det är ju bra med tanke på febern och att hon inte ätit nånting på hela dagen.
Det är så typiskt för direkt hon ökat några ynka gram blir hon sjuk och minskar i vikt :(
Hon är ju ingen tung viktare, väger ca 11.5 kg och är ca 85 lång.
När jag var lika gammal vägde jag över 16 kilo och var 92 lång lite skillnad det.
Och i morgon ska både jag och mathias jobba, farmor kommer hit under tiden och tar hand om våran sjukling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0