R.I.P



Pojken som i förrgår ramlade ner från räcket på rulltrappan i gallerian nere på stan,
har nu avlidit :(
Tycker hela händelsen var så himmla onödig!
En pojke har lämmnat en massa människor i stor sorg bara för att han skulle impa på polarna och sitta på räcket.
Va fan jag blir så arg samtidigt som hela händelsen är så tragisk.
Hur kunda han vara så dum och utsätta sig själv för fara bara för att sitta där??
Det var ju långt till golvet som består av sten, det borde han förstått att om han ramlar går det illa!
Var det värt det att sitta där??
Jag passerade stället där det hände bara en liten stund innan,måste ha varit otroligt skakande för alla  dom som hjälplöst fick stå och bara se hur pojken faller mot det hårda golvet :(

R.I.P





           

Älsklingen och jag gjorde ett lyckat inpulsköp när vi var på stan idag!
Fanny har fått en ny vagn :)
Kan säga att jag letat vagn den senaste tiden(har ju samma som hon haft från början) och Röd är inte färgen jag kollat på :P
Men röd vart den och jag är skit nöjd!!
Tycker den är jättefin och mycket smidigare än den vi hade.
Ringde mitt konto för en stund sen och helt plötsligt hade jag 1500 kr som jag inte har en aning varför dom sitter där??
Måste undersökas i morgon!
Ska ju till den fasade tandläkaren i morgon bitti, inget jag ser fram emot precis :(
Nu blir det sängen med mina älsklingar<3                                      

                       

Vart bus med morbror i parken på eftermiddagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0