Lång dag :D

Vet inte om det är jag ellrer  Fanny som är tröttast efter dagens bus :P
Vi har varit i leklandet(borlänge) med Madde och Emma, var många barn där i dag.... är nog för att det är påsklov.
Busungarna har då haft jätte skoj busat omkring och skrattat massor.
Efter allt bus for vi till Max för att få i oss lite käk, men tror nog bara det var jag och madde som tyckte det var gott haha Ungarna satt mest och petade.
Mätta och belåtna blev det dollarstore men inga fynd denna gång.
Innan hem resa svängde vi in på kupolen, Madde provade en kläning som hon INTE var så nöjd med och jag fick 'gratis' presentpapper , glömde betala 'hoppsan'.
Innan vi skulle lämna kupolen  skulle ungarna självklart ha glass som faster/moster lovat, och det minsan glömde fanny inte i första taget, var det enda hon tjatade om tills hon äntligen fick en :D
Vi åkte även hiss där nån FÖRMODLIGEN släppt en fis för det luktade död fågel 'urk'

Nu ska jag mysa med min busunge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0