hmm??

Har setat nu på morgonen och kollat hotel i stockholm, ska ju åka dit i sommar två dygn.
Är så irriterande bara........ för man får bara vara två vuxna och 3 barn på ett rum och vi ska ha fyra barn med oss(mina bröder och mathias bror ska med+fanny )
Va fan Fanny sover ju i samma säng som mig så hon tar ju ingen plats, ska ringa och höra hur dom ställer sig till det??
Blir ju tusen kronor dyrare om vi ska ha ett extra rum för BARA en person.....
Ja får se hur vi löser det hela :D Iväg ska vi, så är det bara!!

Snart kommer syrran hit så då blir det att knata ut i det fina vår vädret :D

Kommentarer
Postat av: skinkan84

Men kolla även upp lite vandrarhem. Ett förslag. Då blir det inte så dyrt tror jag.... <hotell kostar ju skjortan....Btw var det du som kommenterat i min blogg anonymt?



Kraaaam

2009-04-08 @ 06:48:07
URL: http://www.metrobloggen.se/skinkan84

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0