Fredag!!

Vart övergiven i morse av millis, vi skulle ta sälskap till jobbet  men stackarn hade spytt hela dagen igår:(
Hoppas det inte är magsjuka, för det är de värsta jag vet!!
Pallar inte den skiten.
Var lugnt på jobbet och jag slutede ganska tidigt, så klockan två var jag hemma.
Min älskling hade varit ute med Fanny en stund på förmiddagen, Fast han är sjuk :( men de var ju så fint väder synd om fanny å bara vara inne då.
Lagade mat som min syrra rekomenderat och det  var faktiskt riktigt gott :)
Eftar maten kom brorsan hit och vi tog en vända till parken, var en pojke där som fanny busade omkring med.
Men efter en stund gav jag upp var ju så satans kallt ute!!
Visst solen sken men det blåste jätte mycket.
Ska snart bädda ner mitt lilla troll sen blir det mys med älskling + godis + film.
Fan vad denna månad gick segt, pengarna är slut och det är ju några dagar tills plånboken fylls på.
Blir fattigt ett tag framöver, men det gör inget för jag har ett underbart hem där jag bor med mina älsklingar, kan det bli bättre??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0