Fredag kväll :P

Mathias håller på och nattar Fanny och jag sitter här och varvar ner efter en lång dag :)
Först jobbade jag mellan sju och fyra, sen drog vi ner på stan för att kolla in markanden.
Eller marknad kan man ju knappast kalla två barnkaruseller och tre stånd!
När falun ska göra nått blir det bara katt skit man skäms över tillställningarna som ordnas............
Vart en vända till systemet :)
Blir ju fest hos Camilla i morgon :)
Först kände jag inte alls för det men nu känns det bättre .
Kusin Marina är ju här och hälsar på(bor hos Camilla)skoj för det var många år sen man träffade henne.
Nu ska jag strax klippa Mathias sen blir det mys med lite naturgodis....Är ju så jädrans gått!!
Lite dyrt bara :(

Ska ju på dop i morgon oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0