Fint i dag med!!

Nu har jag förberatt maten för idag, blir fläskfile och strips.
Måste rensa det vi har i frysen för vi äger inte många kronor :P
Lite pankt för stunden är det allt!
Tur man har god mat hemma :D

Sitter och väntar på min pojkvän som kommer med bröd nu när han har lunch.
Måste ju få i mig en macka innan jag och Fanny drar på dagens promenad.
Nu jävlar ska jag lyckas å inte falla tillbaks !!!!!!!
Fanny har varit utan blöja sen hon vaknade och hon är så duktig min lilla prinsessa, springer på toa och kissar när blåsan trycker på.
Inte en enda gång har det kommit på golvet idag, snacka om att man känner sig stolt.
Man spar ju in en slant på blöjorna nu :)
Få se om min mor kommer förbi nånting i dag för hon skulle då ner på stan.

Nu är det bara två dagar sen ligger jag i den där hemska stolen med en okänd männinska grävandes i min mun.
Fy fan jag vill inte!!
Tandläkare är det värsta jag vet *buuuuhhheeee*

Kommentarer
Postat av: emilie

gud vilken fin blogg!

2009-04-21 @ 14:57:49
URL: http://emiliefredrikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0