Dop :)

Då var vi hemma från dopet :)
Fany var vildare än vildast sprang runt och busade som bara den.
Förut var jag lite fundersam, om jag ångrade att vi inte döpte Fanny men nu efter i dag känner jag att det är jag inte!
Dopet känns inte som JAG, svårt att förklara men det passar liksom inte oss.
Vid ett tillfälle frågade prästen om dom ville att Nellie skulle uppfostras och leva i guds anda Och dom svarade så klart JA....
Men det är ju ren lögn för inte uppfostrar man sina barn med massa guds tro(en del gör det) Men det känns som många genomför dopet bara för att....Det är som att det bara är nått som hör till själva budskapet följs inte längre.
Det är min åsikt och ingen behöver ta åt sig :)
Nu ska det käkas mat och laddas inför fest till kvällen :)
Fanny ska åka till farmor och farfar och busa massa kan jag tro :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0