Besviken!!

Fan fick samtal av älsklingen i morse, han medelar att han går delade turer hela helgen och inte till ett som puckot JAG  Trodde...
Jag hade kollat fel :( Fan vad besviken jag vart, vi skulle ju mysa och laga god mat idag.
Nu får jag stressa med unge, handling, och matlagning men det ska nog gå bra älsklingen ska få god mat ikväll  när han kommer hem!
Förlåt älskling<3

Är då skönt att vädret är bra, massa underbar sol!
Och Fanny verkar mycket bättre, piggare och har ingen feber :D
Så vid tolv kommer min far och vi drar till borlänge en vända(dollarstore) Millis ska oxå med.
Nu måste jag käka frukost och slänga mig i duschen klockan är ju 10!
Å säger min far att han kommer tolv menas de 10-11 haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0