15.25

I dag var det verkligen 'burrigt' väder trist och kallt!!
Vaknade i morse av nånting?? tittade på min lur och såg då att jag fått en förfrågan(om jag kunde jobba 9-14 i dag)
Kändes ju lite motigt att kasta sig upp ur den varma goa sängen för att slänga mig på cyckeln till jobbet.
Men behöver man pengar så lär man ju jobba :P
Nu är jag då hemma och jobbet gick bra.

Blir så irriterad!!
Fattar inte varför du ska krångla till det???
Du har inget jobb!!
Barnen klarar sig själva
Sluta lås dig i ditt hem, det är du som hittar på problem som inte finns!!!!
Släpp taget!!!
Trodde du skulle tycka det va kul??
Men det finns andra som ställer upp med glädje UTAN krångel!!!


Snart lär jag gå ut en stund med min lilla skitunge som är jätte utråkad :P


Börja känna mig redo....
Inte riktigt än....
Efter sommaren kanske.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0