vill ut!!

Trött på dessa väggar nu!!
Men i morgon ska vi då ut en stund eller inte ut...vi ska hem till mina svärföräldrar för Natte fyller ju 18 år :D
Då blir de fika å sånt hihi.
I dag var Millis och min far hit en vända annars har det väl inte hänt så mycket:P

Jooo en sak som hänt är att min busunge hade sönder mina nya fina ljusstaker :( då vart jag INTE glad!!
Fattar inte varför hon klättrar upp på bordet hela tiden hon lär sig aldrig vad hon inte får göra.
Hon är full av hyss hela dagarna....men hon är ändå det goaste som fiins <3

UPPADTERING OM VÅRAN SJUKA:
VI ÄR FORTFARANDE SNORIGA TRÖTTA(JAG ÄR INTE FANNY) HON HAR FORTFARANDE FEBER MEN DEN HAR BÖRJAT GÅTT NER :d SEN HAR VI HOSTA.....


n
U lÄSa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0