Vårdsentralen

Följde med Mathis till läkaren, dom kom fram till att han ska prova nå medel från apoteket en månad...... och skulle inte det funka måste han återkomma.
Jag gick till bvc väntrum så fanny fick leka under tiden :)
Läste på lite lappar där om öppnaförskolan, så nu har jag bestämt mig att vi ska ge det en chans!!
Vi ska gå dit nästa torsdag men jag måste ha nån med mig för busungen e ju så vild ;P.
Kan va skönt å vara två som har koll på henne :D

Nu ska jag slänga i mig lite frukost e så jävla hungrig

ja just ja när vi kom ut från porten ligger det en vidrig spya utanför fy fan man kan väl ta reda efter sig eller???

Vet vem det är å!! dom har en hundjävel som skiter på gården oxå, det tar dom heller inte upp........ vuxna människor finns inte ord för eländet  *GGggrrrrr*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0