urk!!

Fan jag är så trött och seg hela tiden :( kännt mig jätte konstig ett par dagar........
I dag har jag bara varit inne å degat...har inga krafter så jag orkar inte göra nånting.
Mår jag bättre imorgon Knaske jag hälsar på min mor..mathias jobbar kväll trökigt å vara hemma själva.

men vi får se i morgon helt enkelt!
Snart måste jag ringa å höra om det finns nå jobb till mig.......VILL INTE men måste :(
jag får hoppa in och jobba dom dagar älskling är ledig visst det blir tråkigt att vi inte kommer ha lediga dagar tillsammans, men så får det bli nu! vill ju ha Fanny hemma så länge det går,vill inte ha henne på dagis sen får folk säga vad fan dom vill om den saken.....

nej jag orkar inte tänka på det där......

Nu ska jag slänga mig i ett bad som vanligt haha men jag älskar det!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0