starx sängen :)

I dag åkte vi till min mor och hälsade på...hon blir alltid lika glad när vi kommer( eller snarare när fanny kommer haha )
När vi kommit hem och jag fått busungen i säng ringde reidar (morsans killes bror) Jag vart bra chockad när han ringde haha har typ träffat han en eller två gånger...han undrade om jag ville ha kantareller(han plockar) självklart sa jag, sånt tackar man inte nej till!!

Så tack snälla reidar!!!

Så kvällen har jag tillbringat med å rensa massa svamp å sedan förvällt den...
Älskling kom hem från jobbet och vart självklart glad när han såg hela härligheten :)

Nu har fanny kommit upp så jag ska lägga mig med henne natti natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0