sömnbrist!!

i dag är man sliten...natten har varit jobbig med en unge som knappt fått luft och har hög feber :(
Sen är det dubbelt jobbigt när man själv känner sig som en halvrisig fågelskrämma med halsont och är lagomt matt!!
Har varit vaken sen halv fem i morse :(
Men jag har då fått legat i sängen å myst till halv tio så det var då skönt!!
Fanny har växlat mellan å legat med mig å glott på barnprogram(brukar hon aldrig göra...ligga still alltså) å setat på golvet å pysslat med sina saker.

Kul när jonna snart kommer på visit så e vi sjuka :(

Den här dagen kommer bli lång och jobbig, vill ju själv ligga nerbäddad i sängen men det går ju inte när jag är själv med min gofis.
Mathias jobbar till nio i kväll han går delad tur (8-21)
                        i morgon oxå

drygt å va sjuk på måndag för då ska jag till läkaren å ta prover...det måste jag göra fast jag är sjuk :(

Nu ska ja gosa lite med fanny <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0