*smaskens*

I dag har jag slitit med en tacopaj för första gången, ska bli så gott!!       ''hoppas jag haha'''
Fanny e hur dryg som helst :) klänger på mig å bara gnäller....
Kom på mig själv med å göra nått dumt, jag hade lagt en jätte stor kniv på diskbänken, vänder mig bort en sekund å vips har fanny fått tag på den.
Jag vart så jävla rädd visste inte hur jag skulle gö (självklart få av henne kniven) men visste inte hur??? för ska man ta av henne nått tycker hon det är jätte kul å börjar springa......
Så jag försökte spela oberörd å närmade mig henne försiktigt, fick tag i kniven *snacka om å kunna pusta ut*
Nu har man lärt sig en läxa kan jag lova!!!

Mamma var hit en snabbis (även min far fast han va här tidigt i morse) men allt är ju viktigare...hon va här några minuter sen måste hon skynda sig hem å bjuda sanna på fika (inge fel på sanna) men mamma kunde väl lika gjäna fika med oss eller??
Hon har ju aldrig tid,fast hon går hemma hela dagarna... jag fattar inte!!

I morgon ska älsklingen till läkaren å kolla upp om sina svettningar, om det går å göra nått åt elendet......tycker så synd om han <3

Nu ska jag ringa honom å höra när han kommer hem så jag kan smaka på min paj ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0