sjukt trött!!

I dag är jag tröttare än ja vet inte vad........var till mamma på förmiddagen behövde låna hennes internett en sväng ,för jag skulle framkalla kort(våran dator e så jävla seg)Fanny lekte med barnen på gården och självklart daskar hon till en tjej som är lika gammal som henne, det var inte hårt men den här tjejen är en sån där snäll som inte gör mer än går runt och ler.
Hon vart ju ledsen och började gråta....skulle vara bra om Fanny träffade nån som gav tillbaks :p

Skickade precis ut mathias å fanny en sväng så jag kan vila :)
Det har löst sig med jobbet(tror jag) ringde nya chefen och hon fixade in mig i systemet!!!
Vill inte jobba men måste :(

Fick brev om propparna idag, provsvaret har kommit så jag ska till läkaren 7 oktober(får då veta vad som orsakde propparna osv)


blir då tjekkväll till helgen :) men jonna blir nog inte med :(


Ne nu kryper jag ner i sängen för snart är dom nog hemma igen ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0