öppna förskolan :)

Vi var på öppnaförskolan var jätte skoj :) kul för skitungen å träffa små kompisar.
Jag var så jävla nervös bara att hon skulle göra illa nån men det gick bra :) vi gick strax innan det slutade för till sist var det bara jätte små bebisar kvar å då vart jag så nervig haha(att hon skull vara dum mot nån)

Fan jag är så arg!! dom har börjat med en vikariepool för alla vikarier i hela falun till alla ställen innom vården typ och eftersom jag varit mamma ledig så inngår jag inte i den...ringde ju kärringen som har hand om skiten och hon svarade mig att  dom inte behöver fler vikarier......
E så jävla ARG för jag var lovad att komma tillbaka, men nu när dom börjat med den här skiten så har cheferna inget att säga till om.
Så nu är jag utan jobb å mina föräldradagar tar slut om en månad typ..........
>mathias är ju oxå vikarie........å alla som inte har utbildning kommer få minst jobb för dom vill ju sålla bort massa vikarier för å spara in pengar
Är så jävla sjukt!! tänk alla dom som jobbat som idioter(inklusive min kille) på sina jobb, dom har jobbat som fan för å bli omtyckta så dom ska få vara kvar, nu  spelar det ingen roll längre för en enda 'kärring' ska dela ut jobben till vikarierna å då kommer man inte ens få vara på'sitt' ställe........

vet att detta blev snurrit å ni kanske inte fattar så mycket ;D
men allt som allt innebär detta att jag är utan jobb å min pojkvän kommer knappt få jobba nånting....
Vet ju inte vad vi ska jobba med nu då alla dörrar är stängda till vården :(
Får ju bli soc  och det är det sista jag vill!!!!

Fan fan fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0