onsdag 17.34

Sitter nu här å e super stressad, känns som om jag har massa saker att göra men vet inte var jag ska börja.....
Va ju till tandläkaren på info med fanny, var massa små barn och föräldrar där,
Fanny blir ju så glad och ivrig, hon flyger på en pojke å börjar pussa på han 'så sött'.
Sen under infon börjar barnen riva i en leksaks back och självklart får busungen tag i en hård leksak som hon smäller till en liten pojke i ansiktet med....
Pojken blir jätte ledsen å börjar böla, och jag känner mig som en ur usel mamma som inte har koll på mitt barn :(
Ja vet ju att barn testar gränser och undersöker saker men nog får man snea blickar på sig när nått sådant händer.
En annan pojke stod å  drog en liten i håret så det var ju inte bara fanny...............
Men vissa får ju en att känna sig urusel !!
När vi kom hem så ramlade fanny ....hon slog näsan å började blöda ur båda 'borrarna' stackars min lilla skrutt.
Hon är så vild å nyfiken så hon gör sig illa hela tiden....blåmärken å bulor och torkat blod i näsan ser ut som hon varit i slagsmål haha :P

Nu ska jag leka lite med henne :)

                                                                           älskarnamest!!!!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Jag kan ju tänka mig hur det känns om man får snea blickar när sånt händer... Men å andra sidan, gör inte alla barn så nån gång?

2008-09-04 @ 10:32:21
URL: http://surfinbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0