i dag e ja trött ;D

Hade skoj igår vi var hos maddis........drack å spelade nå frågespel :)
Och självklart var jag sämst hahaha ;P

Sen på krogen vart ja så dålig för jag drack en snuskig lakrisshots :( så jag bestämde mig till sist för att knata hem.
Jag beställde en kebab som jag släpade med hem :)
När jag klev in hörde jag att min lilla sessa var vaken <3  så hon kom upp och stojade en stund medans jag åt.

I dag har jag inte pysslat med mycke....bara legat under täcket och gett matti order haha ;D
Typ hämta vatten, ge mig luren, Fanny ska ha mat, åk och handla mat åt mig osv ;P
han tycker nog att jag är lite smådryg men det bjuder jag på

Nu ska jag bada som vanligt hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0