tralala.......

Va till parken i dag oxå  är ju så jävla skönt väder ute, vi var där med helena Emma och sen kom Anders.
När jag kom hem möttes jag av en ren lägenhet :) älsklingen städade direkt han kom från jobbet, han är så jävla underbar....
Fick en ring(för 39 kr) av han oxå och han frågade om vi skull gifta oss haha (var nog ett skämt kan jag tro)

Vem vet en dag kanske vi gör det ;P det är då han jag vill dela hela mitt liv med!!!

                              

ja just ja när jag var på stan i dag kom det fram en tjej som tyckte att fannys cyckel va så cool....det hela slutade med att hon tog mitt nummer för dom skulle öppna nått här i falun (hon jobbade som hälso coach) dom skulle höra av sig så kanske jag skulle få jobb :) visst kanske inte passar mig så bra men man lär väl kolla vad det handlar om innan man dissar det
                                                                   
 
Nu på kvällen var vi ner på stan igen för dom hade kvällsöppet,  Mathias skulle till EB GAMES för om man bytte in tre gammla spel fick man köpa ett nytt för en krona....gissa om det var kö!!
Träffade hela mathias familj där nere ...... maddis visade mig sina nya LILA byxor hon köppt...hon tänkte ha dom på lördag för hon skulle 'vara lila' haha då visade jag henne min nya LILA tröja som jag köppt för jag tänkte ju oxå 'vara lila'.

Så nu Fia vet du att det är lila som gäller haha :D
 
ska strax lägga mig i ett bad å dega puss på er

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Såg det där lite väl sent, när jag har inte varit ute på ett tag :P

2008-10-02 @ 11:59:59
URL: http://surfinbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0