hihi :)

                         

Idag har vi hunnit med en del, efter att mathias kommit hem från jobbet gick vi till fokus och fikade...jätte mysigt :)
Käkade en macka å en smarrig bakelse,så fy ska på mig själv skulle ju låta bli sånt!!!
Efter det gick vi och köppte blommor....sen for vi vidare till kyrkogården.
Det var så vackert där med alla fina pyntade gravar, e så fridfullt på sånna ställen.
Fixade lite vid chickens grav med blommor å en jätte söt porslinssvamp.

När vi var klara där fortsatte vi färden hem till Helena.....lär ju kolla in lägenheten nu när dom flyttat, det var jätte fint.
Fanny och emma busade som bara den e ju så kul å höra deras underbara skratt!!

Nu sitter jag här å bara gäspar är nog en smula trött kan jag tro!!

Nu har vi bara tvåyngelkvar........

Ja just ja maddis svamlade om att Jonna kanske inte kommer, fan va besviken jag blir då!! det var ju faktiskt hon som drog igång det hela med tjejkvällen, jaja får se hur det blir :D man får välhoppas på det bästa!!!

Jo en till sak syrran har fått lägenhet på stan  JJJ iiiiHOOooo så kul :D

Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0