'gggrrrr'

känner mig lite små irriterad på Mathias....jag är faktiskt trött och sjuk.
Fanny är jätte jobbig, river fram saker,gnäller... jag får inte sitta still en sekund.... det är nått hela tiden!!!
Å ännu jobbigare blir det ju när man är sjuk.

A visst markus fyller år men för det behöver han ju inte vara borta hela jävla dagen eller??
Nathalie och hans mor fyller ju innom en vecka så vi ska ju ut dit fler gånger så markus hinner vi ju fira!!

Han åkte vid två och nu är klockan sju..... jag sa att han skulle komma hem före läggning, för på kvällen är det som jobbigast.
Fan va sur jag blir!!!!
jag mår ju som sagt inte bra!!!

BLÄÄÄÄ!!!

Nu hade hon sönder locket på korgen jag har mina tidningar i *suck* som sagt det är nått hela tiden :(/

mest iriterand är ju att han inte själv inser att jag behöver lite avlastning............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0