gäsp...

Trött å trött känner jag mig ;D
I dag rullade vi(jag Fanny och Mathias) till fokus och fikade me Millis, Niklas Å Lina

Sen på eftermiddagen slängde jag ihop en broccoli och skinkpaj göttans.

Igår ringde danni en gammal kompis som jag inte pratat med på många år(hon hamnade i drogernas träsk men idag går det bra för henne)
jag vart helt stäld,jag hade tydligen kommit åt en  en knapp och ringt upp hennes nummer(trodde inte hon hade det numret kvar) så hon ringde då tillbaks för att kolla vem som ringt...hon vart bra paff hon oxå
Både hon och jag har barn nu, hennes var ett halv år äldre än Fanny.
Hade velat sakt så mycket mer men jag var i chocktillstånd !

Nu ska jag lägga min lilla sessa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0