fy fan....

Det närmar sig att man måste börja jobba : (      vill inte!!   jag vill va hemma med min skrutt!!
Men föräldradagarna räcker bara till typ november.......fan jag får ångest bara jag tänker på det :(
Visst jag ska inte jobba mycket bara en sju till nio dagar/ månaden så jag får in en liten slant.
Måste ju det nu när älsklingen inte får gå på schema längre han är ju oxå timmvikarie.

>Ne  jag orkar inte tänka på eländet!!

snart slutar älsklingen jobbet sen bär det iväg till natte som fyller 18 idag.
                        

                                  GRATTIS Nathalie!!!

Jag å fanny är fortfarande jätte snuviga sen känner jag mig jätte rosslig i halsen, det här va fan en omöjlig förkylning som aldrig ger med sig :( tycker så synd om min snutt som bara får vara inne, ska strax ta febern på henne.


Puzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0