frussen!!

I dag tog jag prov igen, fick kärringen som ALDRIG kan sticka mig på första sticket 'SUCK'
Provsvaret var då stabilt så jag ska dit om två veckor igen.

En granne till min mor ringde i dag och frågade om jag vill jobba på hennes jobb...... (taxiväxel).
Skulle ju vara kul å prova nått annat än pensionärer, men man är ju så jävla feg!!
Självförtroendet är ju på bott :(
Jag ska  då suga på karamellen en stund så får vi se hur det blir.

På eftermiddagen drog jag och Fanny till Millis och Lina, vi gick ut i skogen så fick dom små leka.
Efter en stund kom Jessika me sin lilla söta pojk....Lukas heter han :)
Han var jätte duktig på att säga RRRR lät så kul för R:et betonade han extra mycket hela tiden haha typ  myRRRRRRRa tRRRäd
RRRRRRRamla....ja ni fattar nog vad jag menar ;P
                                                                                                                                                                                                                                                                        
                                                                            sötungar :)

Strax ska vi krypa i säng, jag fryser som fan.
Fsnny har blivit snuvig igen hoppas det inte blir värre......man blir så låst!!

Ne nattinatt på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0