Fan!! varför??

                               ÅÅ ja blir så trött!!

 jag å älskling vart osams :( vet inte riktigt om vad...va väl nån struntsak!!
Slutar med massa onödigt gap och skrik....... så ska fanny inte behöva se oss!
Båda är ju så jädrans envisa å ingen ger sig.....nått vi måste jobba på båda två.
Slutade med mig i tårar å älskling drog härifrån, han har fortfarnade inte hört av sig :(
jag ångrar som fan att det blev så här, så jävla onödigt ju.

Fanny sitter nu på golvet å läser en bok :)
hon är så go när mamma är ledsen.......då kommer hon och tröstar med pussar å kramar <3
                              
       
                          MAMMA ÄLSKAR DIG SÅ JÄVLA MYCKET!!
                                                         PAPPA OXÅ<3

Vi har sån tur som har dig å varandra<3

                                                      

                                                                  hoppas han kommer snart så allt blir bra :)




Har hört att min lillbrud börjar bli sjuk...jätte snorig å massa hosta :( hoppas det inte blir värre




Bye

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Tråkigt när det blir sånt där =( Hoppas att det har ordnat upp sig! Kram

2008-09-05 @ 23:48:28
URL: http://surfinbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0