den långa väntan!!

Ja sitter som vanligt å väntar på samtalet från tisken, var ju där i morse och tog prov.
Gick jätte bra :) ett stick.
 Jag hade Fanny med mig oxå hon var jätte snäll.
jag ville prova ha henne med en gång för jag ska ju äta varan minst ett halvår till.
Å det är ju inte så lätt att få barnvakt sju på morgonen flera gånger i månaden!!

Kanska ska träffa millis å lina sen för både mathias och hennes karl jobbar kväll.

I dag var jag och köppte saker till Fannys första året bok, jag har bestämt mig jag ska göra en ny......en alldeles egen som bara hon kommer ha, visst det kommer bli dyrt men jag har många år på mig :) hihi

Nu ska jag göra nått annat :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0