Bläää!!

                              

Urs vad jag känner mig risig å rosslig :P
Fanny är inte heller på tipptopp.
39.5 har hon i feber nu min lilla pluttis och inte har hon ätit på nästan hela dagen, fick i henne lite välling på dagen(å nån kaka slank ner) och nu äter hon rån med leverpastej.

Jonna å hennes mor var ju hit på förmiddagen så jävla skoj å se henne var ju så länge sen.
Hon hade blivit så smal och fin :D  (fin är hon jämt)
Kul att Marlene va med oxå henne har jag alltid tyckt mycket om, så svårt att se henne som farmor snart hihi :P

Vi bestämde att försöka ha en tjejkväll i slutet av månaden!! Skulle va så himmla kul!!

                      Hoppas du kan vara med å då Fia :) 

                                                     


                                                        ne nu skriker mitt barn efter mig ha de gött!!


M:D

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Det hakar jag jättegärna med på =) Jag kan väl försöka se till att boka upp mig nu då ;P

2008-09-06 @ 18:57:32
URL: http://surfinbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0