08.58

Kom nyss hem fråv vårdcentralen, var där å tog varanprov.
Min mor kom hit och hade Fanny så körde kiffen mig och Mathias dit.
Det gick bra ett stick den här gången oxå.
fanny har fortfarande feber och jag mår som jag vet inte vad :(

Snart kommer lillasyster Petra hit var jätte länge sen hon såg Fanny nu.
Sen på eftermiddagen kommer syster millis hit.... :)
Helst så kunde jag skippa besöken idag när man mår så här (inget illa menat)
                                Men men......... ;P

Ska ju ha lite tjejkväll i slutet av månaden förhoppningsvis :) så jag frågade millis om hon ville va med.........men känner jag henne rätt så kan hon väl inte lämna sin karl själv för en stund!!

Nu ska jag sätta mig i soffan å bara vila :)

Puzz


M.D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0