tv:mys

Tog mig en vända till min mor idag, Fanny fick springa runt på gården och leka av sig lite...sen vart det en skön promenad hem.
I dag lagade jag hemma gjordaköttbular med stuvade makaroner och stuvade morötter, vart så jävla gott.....skit länge sen man åt nått sånt .

Nu är det snart dags att mysa ner sigi sängen blir ju Ugly Betty som sen följs av desperata hemma fruar ;D
Ska skicka iväg Mathias till affären för att handla lite godis till mig...bättre kan det inte bli.
Nerbäddad framför teven med lite snask.

I dag kom älsklingens födelsedags present.

I helgen firar jag och Mathias fyra år<3
Vet inte va vi ska hitta på än...jag ringde runt på alla hotell föar att kolla om man kan hyra bubbelpool.
Skulle  vara så jävla mysigt ju, men det var bara på ett ställe dom hyrde ut och det kostade 1500 kr.....lite väl dyrt kan jag tycka!

Nu ska jag göra kvällen med min underbara unge fy fan vad jag älskar henne<3

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Jag får gratulera i förskott! =) Tänk att det redan har gått 4 år... känns som att det inte var så länge sen :P

2008-10-28 @ 22:12:47
URL: http://surfinbabe.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Har inte varit på så många restauranger häromkring. Däremot är nog coco thai rätt bra, den som ligger i närheten vid pizzeran i centrum, där ni var och åt. Jag har ätit där 2 ggr, och det jag åt var riktigt gott. Men det tog vi med hem. De har även en buffe på kvällarna & dan, där man får käka hur mycket man vill. Du tar det du vill ha "rått", sen ger du det till dom & står och tittar på när de lagar till det (har stefan berättat). Så det är jag själv sugen på att prova... =)

2008-10-29 @ 09:39:02
URL: http://surfinbabe.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Det finns ju en hel del restauranger lite varstans här i stan, men har inte varit på så många än....

2008-10-29 @ 12:31:10
URL: http://surfinbabe.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Själv har jag aldrig ätit på Broken Dreams. Men jag tror att Stefan däremot har varit där, så jag kan fråga honom när han kommer hem... =)

2008-10-30 @ 11:08:13
URL: http://surfinbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0