tjolahopp

I dag var det handling på listan, med min far och syster Petra.
När vi kom hem släpade jag med dom till parken..kul för fanny å ha med morfar dit ;D
Försökte få min far att åka kana med busungen haha men det gick ju dock inte då han totalvägrade!
Var många små knoddar i parken, dom ser ju för härliga ut i dom otympliga utekläderna 'hehe'

Har även snackat me systeryster millis som kommit hem från kreta......hade bara varit varmt två dagar så hon hade ingen solbränna att skryta med   * ASG * hon hade köpt nån liten pryl till mig .....hmhh undra vad det kan vara???
Även fanny skulle få present :)

Fan va tråkigt jag har...älskling bara spelar och jag vet inte vad jag ska hitta på!!
Vart tillfrågad om att vara med och parta i boysen men med tanke på hur det vart sist med vissa personer så skiter jag i det!!
Hoppas du har skoj maddis :)
Å du jonna kan ju höra av dig ibland tycker jag!! ;P

ne nu ska jag 'störa' mathias lite hehe ;P

tjolahopp!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0