suck.....

Denna förkylning vill ju aldrig ge sig...jädrans skit är ju så jävla tråkigt att bara vanka runt här i lägenheten!
Nu är det typ bara tre veckor kvar sen ska jag ta en introduktions dag på jobbet måste friska upp mina kunskaper :P
Har ju bara mamma dagar till 20 november sen är det bara att kasta sig in i arbetslivet igen.... Vill ju helst vara hemma men vad gör man???
Jag behöver ju inte jobba ihjäl mig räcker med att jag jobbar ca 8 dagar så får jag mer i lön än vad jag hade i föräldrapenning.
Får väl se hur det blir framöver, ett är då säkert å det är att det inte blir nå dagis för Fanny än på ett tag, vi får pussla ihop nått................det blir nog bra :D

Styällde mig på vågen i morse och gissa??? jag hade förlorat 2.5 kilo JIPPI
Så jävla skönt att se resultat av å cyckla en stund varje dag :D


Pappa syrran Petra å hennes polare Sara var förbi en snabbis  vid tolvtiden.

Nu kommer nog älsklingen snart från jobbet vi ska käka kebab (hemmagjord)

Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0