söndag...

Tog en promenad  till min mor idag, hon var ju sliten..fast det är hon ju typ varje helg.
Lite sjukt att hon är ute på mer partaj än vad jag är eller??
Hon visade upp en skit stor äcklig spindel som hon fångat i sitt kök häromdagen, nu var den död men lika jävla vidrig för det!
jag har ALDRIG sett en sån stor i det fria.
Vi (jag och Fanny) var bara där en liten stund.
På vägen hem tog jag in på hemköp för att handla till middagen :)

Vart potatisgratäng med fläskfile även en sallad hade vi till...ja just ja: jag gjorde även championer blandat med paprika i en form i ugnen..... blir ju så gott när det ligger och sjuder med köttet 'smaskens'
Nu sitter jag i fotöljen(eller snart för nu sitter jag ju här och skriver) *fniss* med täcke och en bok å bara myser :D
Fanny sover och Mathias spelar....

Fan jag hittade en sak förra veckan...å jag vet inte vad han ska göra med 'det' vill ju inte säga att jag sett det om det är för nå bra.....fan ne ja skiter i detta nu blir bara snurrigt 'hehe' får återkomma till det sen när jag vet bättre ;P

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0