sjuk igen :(

Ja pluttan har feber och jag känner mig jätte hängig 'suck' vill inte vara sjuk hela jävla tiden!!
Skulle ju till maddis idag på fika för hon fyllde ju i går men jag orkar inte, Mathias tog med sig Fanny så jag får vila.
Ja jag  vet Fanny är oxå sjuk men man måste ändå roa henne,hon ligger inte ens när hon har feber hon är*nästan* lika pigg som vanligt....därför tyckte jag att hon kude följa med, dom ska ju inte vara ute nånting!
jag får vila och fanny får leka en stund :D

                                      alla glada och nöjda


Nu ska jag krypa ner under täcket och läsa min tidning som älskling hade köppt åt mig.
  

                                            Han är bäst älskar han så otroligt mycke!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0