parken :D

                                  
Tog hit mina bröder på eftermiddagen så vi kunde gå till parken, behövde nån som orkade leka med Fanny (själv är jag fortfarande dålig så jag orkade inte stoja omkring så mycket)
Busungen är fortfarande snorig men hon måste få komma ut lite.
Va underbart ute hösten är så fin med alla färgsprakande löv :D
Två timmar var vi ute sen traska vi hem.
Jag satte  Fanny i ett snabbt bad sen kasta jag ihop lite taccos som jag bjöd mina brorsor på(hade färdig köttfärs i frysen) det var uppskattat :D

 Ska snart lägga mig ska ju upp och ta prover i morgon..

så natti natt :)

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Tänk om en annan kunde se ut så där när man är sjuk. Pigg och rosig om kinderna; (men det beror väl på kylan ioförsig att hon är rosig om kinderna :P). Hoppas att du kryar på dig snart! Kram

2008-10-13 @ 10:15:07
URL: http://surfinbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0