nu jävlar!!

Nu ska jag ner i vikt nu har jag fått nog!!
Ska köpa nå träningsredskap...... sen blir det raska promenader som gäller :)

Satt och åt nyss, och det knackade på dörren...in ramlar en gammal polare visst kul men hon var hög som ett hus...
så jädrans tråkigt att hon är så förstöd!!
Synd om både henne, hennes familj och allra mest synd är det om hennes lilla pojke som inte får bo med mamma längre.
Jag tog med henne ut och rökte vill ju inte ha henne vid Fanny när hon har tagit droger.
Och nu kör Mathias henne hem eller nått.
Fy fan vad tragiskt...hon såg hemsk ut,är bara ett skal av sitt gamla jag.


ska till syrran snart puzz

Kommentarer
Postat av: Skinkan84

Var det Jenny som kom å hälsade på?



Kraaam



Btw har du facbook?

2008-10-02 @ 14:13:07
URL: http://www.metrobloggen.se/skinkan84

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0