måndag!!

nu ska jag bada :D
tog prov i dag och det var stabilt så jag ska dit om tre veckor igen.....

Jag köppte ett drakbord till älsklingen när han fyllde 32 oc gissa ?? han satte sig på det så det gick i kras :( efter några månader köppte vi ett nytt likadant (kosta nästan 800 kr så det vart ett dyrt 'bord' i slutändan)
Vi har haft det i köket och vi har varit livrädda att Fanny ska ha sönder det(det är jätte skört...
Men va händer?? jag Å mathis håller på och fjantar oss jagar varandra och så där Krasch bang boom
Älskling sprang in i det och det gick sönder FAN!!!!!

så jävla typiskt :( det gick inte sönder lika mycket som sist så älskling sitte nu och limmar dom bitar eller snarare smulor så gott det går....


vi höres!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0