lördag!!

klev upp vid tio...fick sms från helena, hon undra om vi skulle ta en sväng på stan med busungara fanny och Emma.
Så jag skyndade mig att bli människa...på med lite kläder och smink hehe ;D
Hittade inget specielt på stan men det var trevligt att gå en vända så klart.
Var små söta ponnysar på stan som barnen fick rida på,Emma tog en ridtur men Fanny är nog lite för liten än men hon fick klappa hästen eller mjaaaoouu som hon sa.
sen efter att vi knatat klart tog vi en vända till  donken, hämtade upp mathias på vägen dit  för han ville ju oxå käka burgare.
Efter maten passade busungarna på att leka lite i 'klätterställninge' så klart.

Nu sitter jag hemma och känner mig allmänt seg och frussen.
Snart är det läggdags för den lilla damen...hoppas hon sover snällt idag för igår var hon uppe till tolv *phhuust* man behöver ju faktiskt få vara själva en stund och ha lite 'vuxentid'
Tittar nu ut i köket: skitungen står på sin bil och har öppnat kylskåpet haha hon är överallt.........

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0