löningsdag!!

Klev upp strax före åtta för då ville inte min lilla prinsessa sova mer.
Jag började då dagen med att betala räkningarna, lite sorligt att se hur penga summan sakta krymper till nästan ingenting ;D
Ja ja nu är då dom återkommande räkningarna betalda för denna gång........
.jag har även fixat med älsklingens födelsedagspresent :) så jädrans skönt att det är klart nu och att han får nånting han vill ha!!
Har nyss 'bokstavligen talat' släpat upp Mathias ur sängen, måste ner på stan och kolla hotell tills han ska på Metallica konseren plus att jag måste schoppa upp lite mer av lönen haha

Dagarna försvinner fort och nu närmar det sig med skrämmande fart att börja jobba............bläää.......


bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0