kameran!!

jaha då var det fixat, vi har lämnat in den nya kameran vi köpte(har nu en ännu nyare men en billig sådan som man kan ha under tiden)Den vi lämnat in vart ju både seg och bilderna vart jätte suddiga. Ringde oxå läkaren i morse och bytte tid, kan ju inte vara uppe där på lasarettet,och smitta ner en massa annat folk! Fick då ny tid nästa vecka 'skönt' vill ju veta vad som orsakade mina proppar. Älsklingen ska ta med Fanny ut en stund så jag får vila, hon är fortfarand förkyld men verkar ganska pigg, tråkigt för henne att bara vara inne med en tråkig morsa som inte orkar göra nått haha Medans dom är ute ska jag slänga ihop en kasslergratäng 'blir nog inte så mycket vila ändå'. Fick sms av polarna som håller på med droger (jag skickade ett sms till henne här om dagen och sa åt henne att nu får det fan vara nog hon kan inte hålla på så här längre)hon visste inte ens att hon träffat mig, att hon varit hit...så jävla hög var hon. Så jävla tragiskt!!! Jag hoppas verkligen att det löser sig för henne....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0