jag blir galen......

Fy fan i går kväll började jag må jätte illa (vet ej varför) sen när vi skulle lägga oss hade jag skit svårt att somna 'har ja nästan jämt för sig hehe' tror ja somnade  vid tre sen vid fyra vaknade jag....fick springa på toa i nästan en timme tror de vart fem vändor.
Mådde illa och hade magknip och det bara rann ur mig (som vatten)
Vart även mörkrädd så jag väckte  Mathias kändes skönt å veta att han var vaken när jag sprang upp å ner till toan hehe ;P

Idag kom Helena förbi med Emma (dom skulle låna film) kul för Fanny att få busa lite :D sen tog vi en liten promenad, jag anser att det var behövligt med lite luft..........för att vi INTE ska bli galna av att vanka omkring här inne när vi är sjuka!!

PÅ eftermiddagen kom även mormor och Niklas skönt att få lite besök :D

Nu blir det badet strax :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0