hosta.......

fy fan vilken jävla hosta man fått, hostar som man fan inte får luft och sen spyr :(
det är likadant för Fanny tycker så jävla synd om henne....




                                    
Vi tog en vända runt tisken i dag(jag älskling å fanny) var ju å härligt väder ute :)
Tyvärr så var inte mitt och Mathias humör så strålande haha
Så vi gick och små tjafsade typ hela tiden :P

                                      Det är kärlek det<3

I morgon ska jag ju till läkaren och höra om mina proppar i lungorna, min mor ska följa med.
Mathias blir hemma med Fanny.

Nu ska jag dyka i säng
natti natt!!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Ja usch för hosta. Älsklingen har också hosta. Han hostar och hostar och hostar. Ni kanske har åkt på samma sak?



Småtjafs.. heh jag känner igen det där :P



Krya på dig! Kram

2008-10-15 @ 08:40:48
URL: http://surfinbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0