fredag!!

Marknaden var blöt haha...bara regnade, vi gick runt och kikade men hittade  typ ingenting.
Vart en metallica t-shirt till Fanny, (Mathias ville oxå ha en men hittade ingen som dög) och lite marknads godis.
Var en jävla gubbe i ett stånd som hälde bort vatten från sin presennig (vet ej hur det stavas) rakt på Mathias när vi gick förbi...Å inte fan kunde han be om ursäkt.... allt han sa var: det är sånt som händer....vilken jävla idiot!!!

Fick god mat hos pappa, allt han lagar är gott, hann även träffa mina systrar Isa och Moa(men bara en snabbis) deras tåg kom en timme innan vi åkte hem, men det var skoj å se dom :D

Fan tycker så synd om syrran hennes kille är så jävla svartsjuk :( hoppas dom kan jobba på det för bådas skull.....

Fanny har 39 graders feber å jag känner mig krasslig, fan vi var ju sjuka nyss :(

Nu ska jag cyckla lite puzz :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0