8.57 fredag

Kikade ut genom fönstret när jag vaknade(vilket jag alltid gör) möttes då av snötäckta tak och mark...VINTERN är här.
Inte kul för mig, gillar inte vintern men jätte kul för Fanny för då blir det pulkåkning och sånt :)

I dag är det fyra år för mig och min älskling<3 HELT SJUKT VAD TIDEN GÅR FORT....men börjar man tänka på allt vi gått igenom känns det som det varit vi i evigheter, åren har varit fyllda med det mesta........det har varit både lycka och glädje blandat med sorg.....

Älskar han så mycket och hoppas det är vi för alltid!!

Nu ska jag färga håret :)
Jag och älskling ska till borlänge ikväll vi ska dit och käka...bara vara vi  för en stund :)
Fanny får vara hemma med mormor.

Har fått veta att min pundarpolare äntligen är på behandlings hem, så gumman jag hoppas att du kämpar på nu så du kan börja om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0