trött!

Fan va skönt att denna dag börjar lida mot sitt slut, är så JÄVLA TRÖTT.....
Hade skit svårt att somna i natt förmodligen för att jag skulle till jobbet, sov typ 3-4 timmar innan väckarklockan ringde :P
Gick i allafall jätte bra på jobbet är ju många nya gammlingar med massa nya rutiner men det ska nog gå :)
Men man är då helt slut körd nu!!
Funderar på att sova en stund när jag lägger Fanny så jag orkar vara vaken när älsklingen kommer hem från jobbet med pizza.... haha
Fanny sitter i fotöljen och kollar på barnprogram :)
I morgon ska vi kanse till donken med maddis, emma ,jonna och hennes lillebror.


Fick sms av min kompis som varit på behndlingshem i typ två veckor...hon är redan hemma, men jag tror fan inte att hon är färdigbehandlad!! man behöver några månader om inte ett år om man ska fixa drog beroendet.
Nej nu bada sen mata pluttan 'gäsp'  fan jag kan knappt hålla ögona öppna...


hej så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0