TRÖTT!!!

Kvällen igår vart då hel lyckad!! jag hade skit kul :)
Vart ganska mycket folk :)

Och jag mitt stolp skott söp bort väskan och plånboken :( tur nog så hade jag nycklar å legg i jackan :)
Så gorde jag jämt förr därför tar jag aldrig med väska och sånt längre, men av nån anledning så gorde jag det igår....å se hur det gick :P

I dag fick vi hem en jätte sjuk liten dam, feber och hosta så hon spyr 'stackars liten'
Hon har inte ätit på hela dagen förrutom en jätte liten pizza bit som hon spydde upp...
Ska ju till bvc nästa vecka och Fanny har inte gått upp många gram på ett halv år, är så rädd att dom ska klaga :(
Hon är ju så jädrans dålig med maten!

Nej nu ska jag lägga min lilla sjukling!!
Natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0